Av. Santa Eulàlia 220-B Nau 14

De dilluns a divendres de 9 a 19h

info@proogresa.es

93 537 54 83

Així Millores teu eMail Marketing

Abans de començar a parlar sobre l' email màrqueting i com puc ajudar aquest a la teva empresa, hauries de considerar els següents fets sobre el correu electrònic pel qual hauria de tenir una bona base de dades d' emails i una estratègia enfocada a mail màrqueting.

 

  •  L'email és 40 vegades més efectiu que les xarxes socials com a mitjà per obtenir clients.
  •  Les vendes per email es realitzen 3 vegades més ràpid que en les xarxes socials.
  •  El 60% dels professionals de màrqueting afirmen que obtenen un ROI positiu de l' email màrqueting.

La importància de l'assumpte

Una manera de millorar la teva estratègia d' email màrqueting és prestar més atenció als teus assumptes. Encara que hi hagi molts consells per redactar assumptes, no hi ha una fórmula universal que asseguri l'èxit, així que aquest és un altre element que pots provar en les teves tests A / B.

En general, els teus assumptes han de ser el més específics possible, evitar paraules tòpiques de l' spam i respirar un aire d'exclusivitat i urgència en el temps.

Contingut: el rei del teu newsletter

Inclous contingut rellevant en les teves campanyes de email màrqueting? O millor dit, què és contingut rellevant? Parlem de temàtiques amb la capacitat d'aportar "alguna cosa més" als teus lectors - per a això és imprescindible conèixer-los bé. Si els envies correus electrònics que no els interessen, es donaran de baixa i els perdràs per sempre.

Pensa bé en la freqüència dels teus enviaments, perquè encara que ofereixis continguts de valor, no cal enviar cada dia. Molts no tenim temps de llegir tants correus i altres simplement no volen ser molestats diàriament.

I parlant de temps - fes els teus missatges curts i fàcils de llegir. El millor és que els teus emailings incloguin només els punts clau i els textos més explicatius i complets en la landing page de cadascú.

Dóna-li una empenteta

Molts llegeixen els emails per sobre, molt ràpid o mentre estan pensant en una altra cosa, per la qual cosa has de deixar molt clar on fer clic i on els portarà cada clic. Sí, estic parlant dels botones call-to-action.

El teu email no ha s'ha marcat com a correu brossa (bé!), El destinatari l'ha obert (molt bé!) I a més ha fet clic al teu enllaç (fantàstic!). Cal deixar de pensar que la cosa s'acaba amb obrir l'enviament, és una etapa important però el teu objectiu és portar la teva audiència a l'acció.

Els botons call-to-action han de ser prou cridaners com per ressaltar en el contingut del teu missatge i resumir a la perfecció la landing page a la qual redirigeix. Un simple enllaç en el text no és tan visible com per atraure l'atenció dels nostres subscriptors.

Preocupa't per la llista de mails

Si hi ha una cosa en la que valgui la pena invertir quan parlem de màrqueting en línia, és sens dubte en email màrqueting. Recorda que tant Google, com Facebook i altres xarxes socials o llocs on crear campanyes de publicitàries mai estaran al 100% sota el teu control. D'un dia per l'altre poden canviar les regles del joc i deixar-te fora.

En canvi, si has invertit en la generació d'una llista de subscriptors de qualitat, realment interessats en els teus productes i serveis, sempre seràs tu el que tingui el control de la cadena i del missatge.

Recorda que per la nostra part, podem dissenyar-la teva campanya de captació de mails, execució i auditoria de campanyes de mail màrqueting. Posa't en contacte amb nosaltres. 

 

Comparteix:

Fes un comentari: